pegu65 2 Postad 22 Maj , 2023 Hej! Jag har en Honda BF 130 från 2001 där det kommer bensin ut ifrån evakueringsledningen ovanpå vacuum separatorn (Vapor separator) den som fortsätter ner till rigghuset när motorn är igång. Motorn startar och går som normalt. Vad kan detta bero på? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Craycoat 130 Postad 23 Maj , 2023 (redigerade) 19 timmar sedan skrev pegu65: Hej! Jag har en Honda BF 130 från 2001 där det kommer bensin ut ifrån evakueringsledningen ovanpå vacuum separatorn (Vapor separator) den som fortsätter ner till rigghuset när motorn är igång. Motorn startar och går som normalt. Vad kan detta bero på? Hej! Kan vara att flottören inte längre flyter eller otät nålventil i VSTn. Med lite tur är det bara att rengöra nålventil och ventilsätet. Redigerad 23 Maj , 2023 av Craycoat Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pegu65 2 Postad 9 Juni , 2023 Det har nu ordnat sig! Det var flottören som hängt sig. Tog loss hela paketet och skakade den uppochner så släppte den till slut samtidigt som jag spolade bensin igenom separatorn. 2 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser