stranden720 8 Postad 6 April , 2023 Beställde laserskurna delar och fått ihop det. Polering kvar sen får vi se om det funkar.😁 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
MYYsan 26 Postad 6 April , 2023 Snyggt ankare 😃 Har du hämtat inspiration från annat, och gjort eget? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stranden720 8 Postad 6 April , 2023 Just nu skrev MYYsan: Snyggt ankare 😃 Har du hämtat inspiration från annat, och gjort eget? Ja, jag har ett deltaankare i fram så jag gjorde en kopia fast ett par kilo tyngre. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Boanjohan 585 Postad 6 April , 2023 Snyggt. Blev det billigare och i sådans fall hur mycket billigare? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mackey 4 472 Postad 7 April , 2023 8 timmar sedan skrev Boanjohan: Snyggt. Blev det billigare och i sådans fall hur mycket billigare? Svår fråga! Priser på ankare verkar ju kunna vara lite vad som helst. Vi köpte en 10 kg rostfri polerad deltakopia för 995:- kronor för ett par år sedan, men ankare med samma material, storlek och form verkar även kunna kosta 2 000:- eller 4 000:- eller 8 000:- eller 16 000:- kronor. Just idag verkar bästa pris ligga på mellan 3000:- och 4000:- kronor. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stranden720 8 Postad 8 April , 2023 2023-04-06 vid 20:26 skrev Boanjohan: Snyggt. Blev det billigare och i sådans fall hur mycket billigare? Vi får se vad det slutar på. Ca 1800 för laserskuret syrafast. Bockning/svets av delarna gjorde jag på jobbet. Blir nog inte så mycket billigare än att köpa nytt men lite roligare. 2 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser