Gå till innehåll
fredag 29 november 2024
Gäst Tommy

[FET] reservdelar till bayliner 2455 siera sunbrige-88??[/FET]

Rekommendera Poster

Gäst Tommy

Hej alla båtintresserade!:) Jag undrar om det är någon som vet var man kan få tag på orginal/reservdelar till bayliner. Tacksam för svar. MVH Tommy

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

US Boating i Norge skall du kontakta. Du hittar dem på webben, under www.usboating.no

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Tommy

Har redan mejlat dom men dom svarar ju alldrig :mad: oseriöst tycker jag. Finns det inga andra återförsäljare i sverige som man kan prata med?? det var typ en vecka sedan jag mejlade us boating men fortfarande inge svar.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Mats

Jag var inne på Bayliner ägarnas forum i USA för en tid sen och där sa dom att Bayliner inte tillverkar några delar till dom längre det är väl antagligen som med bilar tillverkaren har skyldighet att hålla med reservdelar visst antal år sen så slutar åtagandet. Prova annars att surfa in på deras forum så kan du alltid fråga runt lite där om hur läget är: http://pub12.ezboard.com/bbocweb Mvh Mats

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej! Du måste ringa! Eivind heter han som du skall prata med. Det finns ingen annan officiell representant i Sverigie att tillgå. Det är bara US Boating i Norge som gäller. Tuff Shit! Havs-Katten

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Är det motordelar eller övrigt du söker?? Marin shopen har det mesta! Mvh Håkan

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst tommy

Det som jag skulle behöva är nya sidorutor, dom långa. mvh Tommy

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst tommy

Jag måste passa på att tacka alla som har engagerat sig i att svara på min fråga,helt klart ett suveränt forum. Behöver inte vänta ihjäl sig på att få ett svar här inte [RÖD]:) [/RÖD] Får testa att ringa [bLÅ]Us boating.[/bLÅ] Mvh Tommy

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...