henriknil 42 Postad 26 April , 2022 Hej Är det någon som kan ge tips och gärna nån bild på hur ni installerat ankarspelet på insidan i aktern. Helst vill vi montera spelet på babords sida. Ska man tex montera ankarspelet så långt in att man kommer åt det när man öppnar luckan i sittbänken, eller på något annat sätt. Henrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Cam72 64 Postad 27 April , 2022 Jag har mitt anchormatic skruvat i akterspegeln på styrbordsida, längst in så det blir lite trångt att komma åt, man får krypa ner i facket. Jag har bilder men tyvärr inte i telefonen, kan ta nya i helgen om du vill? Kompisen med en 850 har sitt Profish spel monterat i utvändiga stuvfacket på babordssida, linan hamnar sedan i en back i det inre stuvfacket. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
henriknil 42 Postad 28 April , 2022 När det gäller profish spelet, är stuvfacket/ankarboxen uppsågad innanför luckan då? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Cam72 64 Postad 28 April , 2022 Bara för linan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser