Gäst Fredrik Postad 20 Juli , 2005 Jag vill ha tips på vad man kan greja lite med, och montera upp i båten. Jag har en vanlig 4 meters styrpulpetare om det har någon betydelse. Kan man sätta in lampor på något smart sätt? Kom gärna med massa tips! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Secalka 0 Postad 20 Juli , 2005 Nu har jag min båt till mycket fiske och turer till badplatser med barnen så, börja med att peta in sånt som Du kan vara tvingad att behöva. Jag har skruvat in: 1 st, 2kg pulversläckare, sitter på styrpulpeten vänd mot fören så man kan få tag i den om något går åt h..e med motorn. 1 st paddel på insidan av båten. (Biltema) (funkar i en insjö. Slipper årorna) 1 st Hållare till yuppienallen 2 st hållare för dricka flaskor eller för all del ölburkar. (Biltema) 2 st spöhållare (Biltema) Allt skruvat med rostfri bult med insex-skalle så att inte näten fastnar...... Lampor är jag personligen lite tveksam till. För vem eller åt vem skall de lysa, eller skall de bara vara fräcka ? Det finns inte så himla mycket att skruva i på en styrpulpet och saker och ting blir lätt blöta i en öppen båt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Fredrik Postad 20 Juli , 2005 Det låter ju bra! Tack för tipsen. Jag tänkte att lampor kunde vara bra om man ville fiska på natten. Jag vill gärna ha lite tips på elektriska saker man kan montera. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Secalka 0 Postad 21 Juli , 2005 Följ denna länk: http://www.maringuiden.se/forum/;thread=48836&highlight=LED så hittar Du en tråd där några av oldboysen hade köpt LED lampor till båtarna. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Rickard Postad 21 Juli , 2005 Elektriska... stereo, ekolod, radar, ankarvinsch, trimplan, bogpropeller, microvågsugn, vattenpumpar, strålkastare, vhf-radio... och sist men inte minst.. MASSA batterier. Vad hade du för båt saru? skoja lite ;-) Mvh Rickard Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Buggemma 0 Postad 8 April , 2009 Hej, på www.LVD.se finns en bra sida där man kan köpa alla möjliga LED lampor, även långa strips, 0,5 till 5m. Bra service och priser. Man klickar på LED-Lampan för att komma vidare. Lycka till! // Emma Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 8 April , 2009 Lita aldrig på en grosshandlare var det nån som skrev. Men det var ett digert verksamhetsområde Lars och Emma har. Bolaget skall bedriva försäljning, reparation, service av cyklar, skidor, sportartiklar samt försäljning, installationer, service av dataanläggningar, datatillbehör samt administrationstjänster, samt konferensverksamhet och hästverksamhet med ägande av hästar, ridskola, transporter med häst och vagn, samt lanthandel i butik, café- och kioskverksamhet, familjehemsverksamhet samt äga och förvalta värdepapper och fastigheter ävensom idka därmed förenlig verksamhet.Bedriva danskurser i egen och andras regi, samt danskvällar. Svets och smide, även uthyrning av personal. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Buggemma 0 Postad 9 April , 2009 Hej, det var inte min mening att sprida något på ett negatvit sätt. Jag ber om ursäkt till alla som tagit illa upp. Hoppas att ni kan förlåta mig, jag ska inte göra om samma misstag. (Jag kopierar detta inlägg och lägger in det i alla forumtrådar jag skrivit i, hoppas inte det tas illa upp) Jag brinner för det vi gör och ville ge er båtälskare en chans att få ta del av en av de produkter som vi har, jag tycker bara att det är roligt. Jag la in detta i forumtrådar utan Lasses vetskap så jag tar på mig allt ansvar. Ha en fin dag. Mvh Emma Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 186 Postad 9 April , 2009 Det var ju fint av dig. Men kan ni inte betala för reklamplats som alla andra företag får göra på den här sajten? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Buggemma 0 Postad 9 April , 2009 Hej, jo det var en bra idé. Hur går man till väga? Mvh Emma Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser