YnotNordin 0 Postad 25 Mars , 2021 Hej jag har varit och tittat på en Yamarin 76DC och frågade hur man sänker bord för att fixa soldäck. fick till svar vet inte har aldrig gjort det. Om någon vet hur man gör så vore jag tacksam för info. //Tony Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kane 974 Postad 25 Mars , 2021 Jag har ingen 76DC själv men är det inte bara att ta bort pelaren och byta mot en kortare som skall finnas på båten? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kaj1 22 Postad 25 Mars , 2021 1 hour ago, Kane said: Jag har ingen 76DC själv men är det inte bara att ta bort pelaren och byta mot en kortare som skall finnas på båten? Så är det /Kaj Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
YnotNordin 0 Postad 26 Mars , 2021 21 timmar sedan skrev Kane: Jag har ingen 76DC själv men är det inte bara att ta bort pelaren och byta mot en kortare som skall finnas på båten? Hej det är vad jag tror men ägaren visste inte om det fanns kortare pelare. Jag får kolla mer noggrant med honom. tackar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
zniper 0 Postad 29 Mars , 2021 Så var min minnesbild att man satte dit en kortare pelare, dock hade bordspelaren en väldig förmåga att nypa fast något alldeles otroligt i både durk och bord. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
anuba 414 Postad 29 Mars , 2021 Jag är just på väga att montera in ett Yamanrin-bord in min Jeanneau-båt. Det ser så praktiskt ut och det dök upp den billig bordskiva på Blocket. Men jag saknade den underliggande ställning som jag nu har beställt Kvarnbackens Bil & Båt AB i Varberg. De hanterar Yamarinreservdelar De jag försöker få sagt är att de först fick av misstag, in det korta benet till solbädden så det är omöjligt att de har ett inne just nu. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kane 974 Postad 29 Mars , 2021 31 minuter sedan skrev anuba: De jag försöker få sagt är att de först fick av misstag, in det korta benet till solbädden så det är omöjligt att de har ett inne just nu. Omöjligt eller menar du kanske "möjligt"? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
anuba 414 Postad 29 Mars , 2021 3 timmar sedan skrev Kane: Omöjligt eller menar du kanske "möjligt"? Inte är omöjligt, skall det vara. Har en lätt dyslexi. Hoppas att du fattar nu. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser