Mackey 4 502 Postad 18 Maj , 2016 Ser fram emot att läsa nya - oftast intressanta och läsvärda - inlägg framöver. Mackey Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bosse 300 Postad 18 Maj , 2016 Ser fram emot att läsa nya - oftast intressanta och läsvärda - inlägg framöver. Mackey Om det är så, så välkommen tillbaka Seari, har du fått båten i sjön i år? Jag bara måste säga att det tog längre tid än väntat innan du dök upp /B Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 227 Postad 18 Maj , 2016 Vad kul! Hej-hej Max. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thallatha 867 Postad 19 Maj , 2016 Ser fram emot att läsa nya - oftast intressanta och läsvärda - inlägg framöver. Mackey Under vilket nick då!? Om så är fallet - Välkommen tillbaka Max. Fd Toaen - som även jag har bytt nick. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ArneRadar 667 Postad 19 Maj , 2016 Jag säger som Gert Fylking: ÄNTLIGEN!!! 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser