Gå till innehåll
torsdag 18 april 2024
  • 0
BSven

"Aktiva trådar" försvunnen?

Fråga

Jag kan möjligen ha gjort en oavsiktlig inställning men den mest använda knappen "aktiva trådar" har byts ut mot "Välj startsida"
Hur får jag tillbaka "aktiva trådar"?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

4 svar till denna fråga

Rekommendera Poster

  • 0

Står du på Startsidan så finns "Aktiva trådar" knappen. Står du på "Aktiva trådar"-sidan så finns Startsida-knappen... (?)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
  • 0
Postad (redigerade)

Oinloggad kommer man väl automatiskt till startsidan*? Men man kan välja vilken sida man automatiskt skall komma till som inloggad.
[Klicka på ditt nick uppe till höger, välj "min kontrollpanel" och bocka för önskat alternativ längst ner.]

*) Fast idag kom jag först till "aktiva trådar" även oinloggad, men efter att ha testat fler gånger hamnar jag ständigt på "startsidan" som förväntat. Nå, kanske inte världens viktigaste sak. :-) 
 

Redigerad av Thomas-1

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
  • 0

Skall undersöka om det är något som blivit fel med denna inställning och visning.

 

//stavhammar

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
  • 0

Tack men jag tror att jag tidigare av någon anledning hade en automatisk startsida där jag var tvungen att klicka på "Aktiva trådar" varje gång. Nu får jag tydligen aktiva trådar automatiskt och är tvungen att "välja startsida" om jag vill något annat. Lite förvirrande men det fungerar väl...

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...