cajobi 0 Postad 13 Maj , 2014 Kan någon hjälpa mig få tag på ett verktyg/nyckel som öppnar ett gammalt lås från kabeldon. Jag har pratat med Kabeldon och verktyget tillverkas inte längre. Hoppas nu på hjälp från alla er som har lite äldre båtar som då exempelvis Örnvik. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pentax 724 Postad 14 Maj , 2014 detta verkar vara ett lås till någon form av elskåp, kolla med toaen här på forumet om han vet något. Jag tror inte att det är så svårt att fila till något som går att stänga och öppna med, det är ju ingen 7tillhållare precis. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
cajobi 0 Postad 14 Maj , 2014 detta verkar vara ett lås till någon form av elskåp, kolla med toaen här på forumet om han vet något. Jag tror inte att det är så svårt att fila till något som går att stänga och öppna med, det är ju ingen 7tillhållare precis. nu är jag ny här så hur får man tag på toaen? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thomas-1 311 Postad 14 Maj , 2014 detta verkar vara ett lås till någon form av elskåp, kolla med toaen här på forumet om han vet något. Jag tror inte att det är så svårt att fila till något som går att stänga och öppna med, det är ju ingen 7tillhållare precis. nu är jag ny här så hur får man tag på toaen? Hej, han har en mejladress i sin blogg. Annars kan du PM:a internt genom att inloggad klicka på "toaen" i något av hans inlägg. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser